نشست رؤ سای دانشکده و مسئولین دانشگاه با استاندار و معاونین استاندار هرمزگان
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه :
طی بازدید سرزده استاندار هرمزگان و هیأت همراه در دانشگاه هرمزگان و بازدید از طرحها و پروژه های در حال ساخت و گفتگو با دانشجویان دانشگاه فرصتی پیش آمد تا رؤسای دانشکده و مسئولین دانشگاه با ایشان نشستی خبری داشته باشند.
در این نشست که پس از بازدید از طرحهای عمرانی و فضای آموزشی دانشگاه صورت گرفت استاندار هرمزگان اظهار داشت انتظاری غیر از این از مجموعه دانشگاهیان که اهل علم و عمل هستند نمی رود و به حق که نشان دادند که در رأس همه امور بایستی آموزش و علم را سرلوحه قرار داد.
هاشمی ضمن یادآوری از روز استاد و هفته آن بیان داشت مقام علم و مقام عالم در هیچ جا مانند اسلام شایسته و در خور نگریسته نشده است.
استاندار هرمزگان گفت:
در نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری تأکید مسلم بر علم دارند. بحث علم و فناوری – هوافضا – علوم نظامی – علوم پزشکی ٬ اگر حرفی برای گفتن دارد٬ ازاهمیت سخنان گوهربار مقام معظم رهبری است.
استان هرمزگان در حال رسیدن به نقاط مطلوب راهی را در برنامه خود داشته و اکنون در آن مسیر حرکت می کند.
در این چند سال استان هرمزگان بخصوص دانشگاه هرمزگان جهش چشمگیری داشته است.
ایشان اظهار داشتند که امسال هم که به نام همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده است امیدواریم به حد مطلوب برسیم. تلاش کنیم کمیت را به همراه توسعه کیفی٬ توسعه متوازن قرار دهیم.
وجود اساتید مومن و متعد در دانشگاهها باعث پیشرفت علوم و فنون شده است و اینجاست که دانش تبدیل به فناوری و فناوری به تولید ثروت می انجامد.
استاندار ضمن سپاس از اساتید متعهد و مومن ابراز داشت که باید توسعه داشته باشیم. توسعه برابر است با تربیت نیروی انسانی که این وظیفه مهم به دوش اساتید و معلمان می باشد.
این نشست با تشکر و قدر دانی اساتید از حضور استاندار هرمزگان در جمع صمیمی دانشجویان و دانشگاهیان به پایان رسید .