سلام. امروز سالروز ترور آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در 6 تیر 1360 توی مسجد جامع ابوذر به دست منافقینه. ولی‌ای كه اگه نبود ، معلوم نیست تا الان چه بلایی سر كشور و انقلابمون اومده بود. خورشیدی كه نورافشانیش توی گرد و غبار فتنه ، انقلاب رو به سلامت از این برحه دشوار عبور داد. خورشیدی كه دشمن دوست نداره باشه.
فردا هم سالروز شهادت آیت‌الله شهید دكتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب به دست منافقین كوردل كوته فكر در سال 7 تیر 1360 توی دفتر حزب جمهوریه. منافقینی كه با اینهمه جنایت ، الان نگران حقوق بشر توی ایران هستن! این ترور ضربه بزرگ و جبران‌ناپذیری به ایران و انقلاب زد. بطوریكه آیت‌الله خامنه‌ای در زمانی كه مرم شعار می‌دادن «آمریكا در چه فكریه ، ایران پر از بهشتیه» اعلام نمود: «دیگر این مملكت بهشتی به خودش نخواهد دید»
در كل خدا رو شكر كه «حضرت آقا» هنوز قرص و محكم پابرجاست و ان‌شاءالله با دستان مبارك خودشون ، این انقلاب رو تحویل صاحب واقعیش یعنی امام زمان (عج) بدهند.